לונה צ'מטאי / לונה צ מטאי סלפטר ניצחה בחצי המרתון של רומא ישראל ספורט : לונה צ'מטאי קרסה על המסלול בדמעות:

לונה צ'מטאי / לונ×" צ מטאי סלפטר ניצח×" ×'חצי ×"מרתון של רומא ישראל ספורט : לונה צ'מטאי קרסה על המסלול בדמעות:. לונה צ'מטאי סלפטר סיפרה על הכאבים שגרמו לה לוותר על המקום בדבוקה המובילה ועל הרצון לסיים את הריצה למרות הכל. היא הייתה במקום הרביעי אך ארבעה קמ לסיום עצרה לפתע. בשנת 2008, כאשר נחתה כאן כעובדת זרה חוקית כדי לעזור לדוד שלה, סטפן לורטה, קונסול קניה בישראל, היא תכננה לעבוד כאן כמה שנים. מחר היה אמור להתקיים טקס הפתיחה בטוקיו, אבל בגלל הקורונה, בדיוק היום שתי. לונה צ'מטאי סלפטר רומזת מדוע הפסיקה את ריצת המרתון.

שעה אחרי שסיימה את המרתון, בו הפסיקה לרוץ כארבעה קילומטרים לסיומו, הסבירה הרצה הישראלית שלא עשתה זאת בשל עומס החום, אלא כאבי בטן. לונה צ'מטאי סלפטר רומזת מדוע הפסיקה את ריצת המרתון. חשבתי שאם לא אסיים, ארגיש כמו לוזרית: לונה צ'מטאי סלפטר ממכבי תל אביב ניצחה הלילה במרתון טוקיו, היא עצרה את השעון על 2:17:45 שע', ובכך קיזזה מהשיא הישראלי לא פחות משתי דקות ושניה אחת (2:19:46 ש'). מחר היה אמור להתקיים טקס הפתיחה בטוקיו, אבל בגלל הקורונה, בדיוק היום שתי.

Ohwgpzog7x Ohm
Ohwgpzog7x Ohm from photo.one.co.il
בפוסט אמיץ בפייסבוק היא חושפת שזה היה בגלל כאבי מחזור. לונה צ'מטאי | gettyimages הסינדרלה של האתלטיקה הישראלית, שהתגלתה כשעבדה בבית הקונסול הקנייתי, ניפצה שיאים וזכתה במרתון טוקיו שהפך אותה למועמדת לזהב אולימפי, עד שהקורונה טרפה את הקלפים. לונה חתמה על הצהרת אמונים ומיד לאחר מכן ניכרה התרגשותה כשההמנון הלאומי התנגן ברקע. נפגשנו עם לונה ודן לשמוע על הדרך שלהם עד כה. Gettyimages) השנה וחצי האחרונות של צ'מטאי סלפטר לא יכולות להעיד הרבה על מה שהיא יכולה להביא לטוקיו, כי היו מעט תחרויות. אני ספורטאית ולכן היה לי חשוב לסיים.״ המרתוניסטית הישראלית התחילה להתנצל בפני הקהל הישראלי שתמך מרחוק, אך אז קרסה בבכי. לונה צ'מטאי סלפטר סיפרה על הכאבים שגרמו לה לוותר על המקום בדבוקה המובילה ועל הרצון לסיים את הריצה למרות הכל. צ'מטאי סלפטר התמודדה עם החום הכבד במרתון האולימפי, אבל נאלצה לעצור בגלל כאבי בטן.

צ`מטאי הציגה בגאווה את תעודת הזהות הטרייה שקיבלה.

Gettyimages) השנה וחצי האחרונות של צ'מטאי סלפטר לא יכולות להעיד הרבה על מה שהיא יכולה להביא לטוקיו, כי היו מעט תחרויות. לונה צ'מטאי־סלפטר (רוצה להתחרות עד גיל 49) החליפה את אימוני הגובה בקניה בגולן. בעוד שטיורי השיגה את הקריטריון ממש על הקצה, סלפטר היא שיאנית. לונה צ'מטאי סלפטר סירבה להאמין שזה שוב קרה לה. את מהדורת חדשות הספורט, בערוץ הספורט. היו לי כאבי בטן, אבל ווינרית לא פורשת הרצה הישראלית הסבירה מדוע עצרה במהלך ריצת המרתון באולימפיאדת טוקיו • היא אמרה שהיו לה כאבי בטן שרק הלכו וגברו במהלך הריצה וכינתה אותם בעיות נשים. הרצה הישראלית סיימה את הריצה בזמן של 1:08.58 שעות ושיפרה ארבעה שיאים לאומיים במהלכה. לונה חתמה על הצהרת אמונים ומיד לאחר מכן ניכרה התרגשותה כשההמנון הלאומי התנגן ברקע. Florence marathon (8,657 second, 2018) בשנת 2008, כאשר נחתה כאן כעובדת זרה חוקית כדי לעזור לדוד שלה, סטפן לורטה, קונסול קניה בישראל, היא תכננה לעבוד כאן כמה שנים. צ`מטאי הציגה בגאווה את תעודת הזהות הטרייה שקיבלה. לא כך דמיינה לונה צ'מטאי את ההרפתקה הישראלית שלה. הישראליות מתחרות כעת בריצת המרתון לנשים שמתקיימת בסאפורו.

אליפות ב 10,000, דרמה ב5,000, שיאים במרתון וב 3,000 אחכ. לונה צ'מטאי סלפטר סיפרה על הכאבים שגרמו לה לוותר על המקום בדבוקה המובילה ועל הרצון לסיים את הריצה למרות הכל. צ`מטאי הציגה בגאווה את תעודת הזהות הטרייה שקיבלה. אני ספורטאית ולכן היה לי חשוב לסיים.״ המרתוניסטית הישראלית התחילה להתנצל בפני הקהל הישראלי שתמך מרחוק, אך אז קרסה בבכי. לונה צ'מטאי סלפטר ומארו טפרי כיכבו באליפות ארופה.

×'על×
×'על×" ומאמנ×" של לונ×" צ מטאי חש×'תי שת×"×™×" אמפתי×" ו×"×–×"עזעתי ריו 2016 ×"ארץ from img.haarets.co.il
אליפות ב 10,000, דרמה ב5,000, שיאים במרתון וב 3,000 אחכ. לונה צ'מטאי קרסה על המסלול בדמעות: דיאנה ויסמן (הייתי בהלם כשדחו את האולימפיאדה) שומרת על אופטימיות. בפוסט אמיץ בפייסבוק היא חושפת שזה היה בגלל כאבי מחזור. את מהדורת חדשות הספורט, בערוץ הספורט. הישראליות מתחרות כעת בריצת המרתון לנשים שמתקיימת בסאפורו. שעה אחרי שסיימה את המרתון, בו הפסיקה לרוץ כארבעה קילומטרים לסיומו, הסבירה הרצה הישראלית שלא עשתה זאת בשל עומס החום, אלא כאבי בטן. אני ספורטאית ולכן היה לי חשוב לסיים.״ המרתוניסטית הישראלית התחילה להתנצל בפני הקהל הישראלי שתמך מרחוק, אך אז קרסה בבכי.

בשנת 2008, כאשר נחתה כאן כעובדת זרה חוקית כדי לעזור לדוד שלה, סטפן לורטה, קונסול קניה בישראל, היא תכננה לעבוד כאן כמה שנים.

לונה צ'מטאי סלפטר רומזת מדוע הפסיקה את ריצת המרתון. דיאנה ויסמן (הייתי בהלם כשדחו את האולימפיאדה) שומרת על אופטימיות. מרינה רייבר (מכבי תל אביב), זכתה בשתי מדליות זהב, בקפיצה לרוחק ובקפיצה משולשת. היו לי כאבי בטן, אבל ווינרית לא פורשת הרצה הישראלית הסבירה מדוע עצרה במהלך ריצת המרתון באולימפיאדת טוקיו • היא אמרה שהיו לה כאבי בטן שרק הלכו וגברו במהלך הריצה וכינתה אותם בעיות נשים. הרצה הישראלית סיימה את הריצה בזמן של 1:08.58 שעות ושיפרה ארבעה שיאים לאומיים במהלכה. Gettyimages) השנה וחצי האחרונות של צ'מטאי סלפטר לא יכולות להעיד הרבה על מה שהיא יכולה להביא לטוקיו, כי היו מעט תחרויות. לונה צ'מטאי קרסה על המסלול בדמעות: בשנת 2008, כאשר נחתה כאן כעובדת זרה חוקית כדי לעזור לדוד שלה, סטפן לורטה, קונסול קניה בישראל, היא תכננה לעבוד כאן כמה שנים. שעה אחרי שסיימה את המרתון, בו הפסיקה לרוץ כארבעה קילומטרים לסיומו, הסבירה הרצה הישראלית שלא עשתה זאת בשל עומס החום, אלא כאבי בטן. לונה צ'מטאי | gettyimages הסינדרלה של האתלטיקה הישראלית, שהתגלתה כשעבדה בבית הקונסול הקנייתי, ניפצה שיאים וזכתה במרתון טוקיו שהפך אותה למועמדת לזהב אולימפי, עד שהקורונה טרפה את הקלפים. לונה צ'מטאי־סלפטר (רוצה להתחרות עד גיל 49) החליפה את אימוני הגובה בקניה בגולן. חשבתי שאם לא אסיים, ארגיש כמו לוזרית: מחר היה אמור להתקיים טקס הפתיחה בטוקיו, אבל בגלל הקורונה, בדיוק היום שתי.

שעה אחרי שסיימה את המרתון, בו הפסיקה לרוץ כארבעה קילומטרים לסיומו, הסבירה הרצה הישראלית שלא עשתה זאת בשל עומס החום, אלא כאבי בטן. ״שישה קילומטרים לסיום התחלתי להרגיש את הבטן ולא יכולתי להמשיך. אולימפיאדת טוקיו 2020, לונה צ'מטאי ביום שישי ייצאו לדרך המשחקים האולימפיים בטוקיו, בצל מגיפת הקורונה שמשתוללת בעולם והביאה את העיר המארחת להחליט כי תאסר כניסת צופים לאצטדיונים השונים. לונה צ'מטאי קרסה על המסלול בדמעות: צ`מטאי הציגה בגאווה את תעודת הזהות הטרייה שקיבלה.

לונ×
לונ×" צ מטאי סלפטר ממכ×'×™ תל א×'×™×' אי×'ו×" ×"אתלטיק×" Iaa Facebook from lookaside.fbsbx.com
בשנת 2008, כאשר נחתה כאן כעובדת זרה חוקית כדי לעזור לדוד שלה, סטפן לורטה, קונסול קניה בישראל, היא תכננה לעבוד כאן כמה שנים. היא הייתה במקום הרביעי אך ארבעה קמ לסיום עצרה לפתע. לונה צ'מטאי סלפטר סירבה להאמין שזה שוב קרה לה. ״שישה קילומטרים לסיום התחלתי להרגיש את הבטן ולא יכולתי להמשיך. אני ספורטאית ולכן היה לי חשוב לסיים.״ המרתוניסטית הישראלית התחילה להתנצל בפני הקהל הישראלי שתמך מרחוק, אך אז קרסה בבכי. לונה צ'מטאי סלפטר ממכבי תל אביב ניצחה הלילה במרתון טוקיו, היא עצרה את השעון על 2:17:45 שע', ובכך קיזזה מהשיא הישראלי לא פחות משתי דקות ושניה אחת (2:19:46 ש'). לונה צ'מטאי קורלימה סלפטר (באנגלית: מרינה רייבר (מכבי תל אביב), זכתה בשתי מדליות זהב, בקפיצה לרוחק ובקפיצה משולשת.

חשבתי שאם לא אסיים, ארגיש כמו לוזרית:

אלופת אירופה (ברלין 2018) בריצת 10,000. בפוסט אמיץ בפייסבוק היא חושפת שזה היה בגלל כאבי מחזור. בעוד שטיורי השיגה את הקריטריון ממש על הקצה, סלפטר היא שיאנית. חשבתי שאם לא אסיים, ארגיש כמו לוזרית: היא הייתה במקום הרביעי אך ארבעה קמ לסיום עצרה לפתע. אני ספורטאית ולכן היה לי חשוב לסיים.״ המרתוניסטית הישראלית התחילה להתנצל בפני הקהל הישראלי שתמך מרחוק, אך אז קרסה בבכי. לונה צ'מטאי קורלימה סלפטר (באנגלית: לונה צ'מטאי סלפטר סיפרה על הכאבים שגרמו לה לוותר על המקום בדבוקה המובילה ועל הרצון לסיים את הריצה למרות הכל. שעה אחרי שסיימה את המרתון, בו הפסיקה לרוץ כארבעה קילומטרים לסיומו, הסבירה הרצה הישראלית שלא עשתה זאת בשל עומס החום, אלא כאבי בטן. לונה צ'מטאי | gettyimages הסינדרלה של האתלטיקה הישראלית, שהתגלתה כשעבדה בבית הקונסול הקנייתי, ניפצה שיאים וזכתה במרתון טוקיו שהפך אותה למועמדת לזהב אולימפי, עד שהקורונה טרפה את הקלפים. לונה צ'מטאי סלפטר ומארו טפרי כיכבו באליפות ארופה. לונה צ'מטאי סלפטר ממכבי תל אביב ניצחה הלילה במרתון טוקיו, היא עצרה את השעון על 2:17:45 שע', ובכך קיזזה מהשיא הישראלי לא פחות משתי דקות ושניה אחת (2:19:46 ש'). לונה צ'מטאי־סלפטר (רוצה להתחרות עד גיל 49) החליפה את אימוני הגובה בקניה בגולן.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook